töntig fest och en blåögd katt.

de är så fina och så bra och jag tror att de tycker om mig tillbaka, mina göteborgare, men eftersom jag skulle upp tidigit och alla ändå bara var på myshumör så åkte jag hem för att sova. fast jag fick sällskap, skulle bli efter-efterfest men vi blev bara två och vi mest pratade om bananer, åt varsin bulle och somnade i varsin soffa. han tyckte inte ens att bullarna var goda. jag ska aldrig mer vara snäll.
andra saker känns bra dock. för bra, och ni kan veta redan nu att jag kommer sticka in handen i elden och svida hårstråna från handryggen. men det kittlas ju så fruktansvärt skönt i magen! på måndag åker vi till malmö och jag får köra bilen.
jag är i Karlstad idag. hänger med katter, samlar på fräknar, kör bil långt och för fort. jag älskar er, varenda en av er. jag håller på att bli glad igen, som jag brukade vara. himla skönt, det klär mig.

Kommentarer:

1 sara:

skriven

GILLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR DIIIIIG FINA<3

Kommentera här: