Härlanda, här landar vi!

I söndags fick jag finaste lägenheten i Härlanda, andra våningen, två balkonger, fotbollsplan och Ica precis bakom, sen firade vi med quiz och öl på Kellys och jag kunde faktiskt säkert tre frågor! Igår var det mitt livs bästa dag i Malmö, Bouncing Souls var grymma och NoFX var sjukt grymma och alla är så fina och snälla och bra och jag slängde sönder mig in the crowd och sen dansade vi allihop till punkrock och 80-tal på Debaser tills Philip blev utslängd. Käkade pizza i Lund i förmiddags och ikväll hängde jag med min älskade extrafamilj i Kungsbacka. Nu ska jag ha kvalitetstid med världens viktigaste Petter, sista kvällen. Karlstad imorgon alltså. Ledset.
Ville bara säga det.
Det rullar.
På fredag kör jag flyttlass.
Det rullar bra som fan.

Kommentarer:

1 a:

skriven

Men bra, karlstad behöver dig nog! ska du kroga på lördag kan du säga till, för då ska jag också kroga, you know what I'm sayiiiiiiiin?

2 a:

skriven

fast nu såg jag att du skulle dra på fredag, jävlaskit!

3 brudEn:

skriven

FLYTTLASS! NIZ!

Jag tycker precis samma sak, faktiskt, att du är så fin att jag storknar och er fett glad att vi hamnade rädda i samma klass där för länge sen.

Snart blirre balkonggrill i göteborg då?

Kommentera här: