Ja, det är en sån dag idag.

Jag är en mycket tråkig person med ett mycket bra och förbannat roligt liv. Detta är ibland svårt för mig att förstå.

Är jag inte full vet jag inte hur man gör när man pratar med folk, vad man säger, hur man beter sig, men om jag är full så är jag just det. Full. Och jobbig. Och så skäms jag ändå, så liksom, win - win? Lose - lose, precis. Folk jag träffat de senaste veckorna har trott att jag är "shy and awkward", men så är det inte. Tråkig bara. Och nu har ännu ett värdefullt stycke information nått omvärlden.

Svenskar är så jävla konstiga. Rädda för polisen typ, rädda för varandra, håller så jävla hårt på alla äckliga normer. Okej att vi inte bryter mot några regler i vardagliga sammanhang, men vi knyter fan inte näven och står för någonting bra heller, så länge ingen annan går före och kan ta på sig skulden. Feg och tråkig, svenneSophia. Sen kompenserar vi det med att supa oss redlösa och bete oss skamligt opassande varje helg.

Vi kollade på bilder från From The Tracks nyligen avslutade Europaturné och de såg ut att ha haft så jävla mycket roligt, brutit sig in och simmat i en damm i en park typ, tills vakter kom och jagade dem. Fulla som fan hela tiden typ. Fast Danny dricker aldrig. "I've just never seen what's appealing", sa han, och det är ändå han som blir ifrågasatt, för att han inte behöver vara dum i huvudet och dretfull för att leva. Han gör massa crazy shit ändå, fast inget osjysst liksom, bara har skoj, asskön person. Alltså, fan, om man kunde vara sån. Ja jävlar. Själv lever jag på ett par standardöl per dag, liksom, för att våga ta mig ut bland folk, haha, crazy shit man, crrrrazy shit.

OCH DET, gott folk, var en munter och ack så insiktsfull och originell tanke om omvärlden.
Cheers.

Kommentarer:

1 a:

skriven

Borde vara permanent småfull så jag också kan vara sådär supersocial och ha tusen vänner. typ.

Kommentera här: