en dag.

Hej. Jag har en tröja med hästar på. Den är gosig som fan. Pussade på den lite, sen drack
jag varm choklad och idag är jag i allmänhet på samma nivå som jag var för kanske tolv
år sedan. 
Fortsatte vara barn och satte upp en affisch på väggen, trots att jag tog ner alla mina
band-posters för ett par år sedan i tron att jag någon gång skulle växa upp. Satte lite
klistermärken på plånkan också. Det döljer alla fläckar och allt slitage på den i alla fall.
När jag och Sara åkte tåg i torsdags pillade vi in Jonas visitkort i den lediga fickan där, sen
glömde jag bort det. Igår var det kontrollanter på bussen, så jag höll upp min plånbok så,
och kontrollanten sa att "värst vad mycket tatueringar du har då" och flinade fånigt, så blev
jag generad, för det var ju inte jag på bilden ;PPpppPpPp

Kommentarer:

1 sara:

skriven

jag är glad att jag inte impulsköpte hesttröjjan, men den var himlans fin på dig toss<3

Kommentera här: