139

en luftig hjärna och ett lätt hjärta lurade henne att tro att det här var slutet, nu var det över, men när hon stannade upp och sneglade bakåt såg hon ett berg som sakta men säkert växte tills det täckte solen och allt som väntade vid horisonten. i princip. åh, uppsatser.

22:47

skriver en korkad uppsats i litteraturvetenskap som skulle varit inne för en dryg månad sedan, samtidigt som jag är ynkligt magsjuk, är inte det ambitiöst så säg!
23:23

två sidor i alla fall, för jag är bäst, men min mage gör så ont att jag gråter lite inombords, och jag vågar inte röra mig, för då får jag kväljningar som en get med tarmvred. kanske är det jag har. men fyfaaaaan, jag som bakat kakor tills imorgon och allt. å andra sidan är det säkert bara min ibs som spökar, vilket vore bra om det går över, å tredje sidan kan det betyda att det känns såhär hela jävla helgen. hoppas på matförgiftning? leverpastejen var trots allt möglig, upptäckte jag halvvägs igenom den. så går det när man smyger kött. FYFAN för kött. h3h3menokejhejdå

Kommentera här: