88


M E N H U N D R A F E M T I O S P Ä N N H.A.P.P.Y.F.A.C.E
18:20

Har träningskläder på mig för första gången sedan förra söndagen, blir typ nervös för att jag är så förkyld att det kommer gå åt pipsvängen och för att det är det roligaste passet, så jävla jobbigt i vanliga fall, ÅH, det är så roligt.

Köpte biljetter till Göteborg för nästa tisdag, Henriksberg kommer bli ÅSMMmmMmmMMMMMM! Kanske. Jag kommer inte få dricka öl. Bra. Jag ska bli straight FUCKING edge. Längtar till Berlin också, med Ludde och Anton och kanske Evelina och Björn och Adam, tycker jag, och Sara, för det vill jag ÅHHEJ jag har så mycket att vara glad för!
21:41

Svettigt. Huvudvärk. Jävligt roligt, kändes som att komma hem, töntigt mycket saknad. Fast jag hade inte ätit innan, så jag dog lite. Är fortfarande hungrig. Mm, duscha och sova nu, det bästa i hela världen.

Kommentarer:

1 snara:

skriven

men snart kommer pengarna! och jag har sextusen på ett fondkonto som jag bestämt mig för att inte röra men vem vet vad man får för infall. jag promenerade till ica och köpte ingredienser till världens godaste morotssoppa, på riktigt. det var mysigt och jag fattar inte varför jag är så jävla glad; matteprov och regn?! ;o men jag vill träffa dig och vad gör du på fredag för då ska David träffa Linneeeeeaaaa och jag får inte vara med. tror jag. eller jag vill inte. tror jag. KRAMAAAD

Kommentera här: