81

själv ser man rätt fräsch ut då, med igenmurade ögon och svullna körtlar på i princip alla ställen man kan ha svullna körtlar, typ Magen, så Magen är ännu större idag. man inser väl att det där jympapasset igår inte var det smartaste draget, men ändå, träningsvärk på allt annat är väl inte helt fel? man har gjort smoothie-sorbet, i alla fall, så kanske halsmandlarna kyls ned en aning varefter man kan äta riktig mat. skoj, tycker man, mycket skoj.
18:42

Hål i öronen är fult. Och svårt att bli av med.
Så jag använde en hovtång. VADÅ de satt ju som fan och jag hatade hur de kliade, fast sen fick jag ta i som fan, så jag trodde örat skulle lossna.
Nu ser jag att han satte dem fult nära varandra.
I synnerhet eftersom mina örsnibbar är enorma HEJ DUMBO.
Hål i öronen är fult.

Jag är hungrig. Ska nog trycka en banan EN HEL BANAN WHAT UP

Kommentarer:

1 spara:

skriven

hrm. krya!

Kommentera här: