gråter över spilld mjölk

hatar att gå in i sovrummet där det ligger en sovsäck och min enorma converse-bag med stormkök, stickad tröja, handduk, och min PCFväska med två par shorts, en klänning och två linnen. hatar att jag inte orkar packa upp det, hatar att jag vet att jag inte hade klarat av att åka ändå.


kom på att när sara och evelina båda åkt, kommer ingen titta in här ändå. ska sluta skriva här. fast nej, för jag hittar inte min kalender/dagbok som var alldeles ny och lite onödigt dyr. hatar det. tröstköpte töjningar och tunnlar och en plugg, för 560 kronor istället. börjar töja ett till hål. åh.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

jag är kvar om dom åker :)

2 hannahh:

skriven

Hej! Jag har en ny tävling på bloggen och det är "veckans sommarbild". Är du intresserad av att vara med? Ja gå då in på min blogg och läs reglerna, kram på dig! :)

Kommentera här: