171

när man bedövat halsen med glass och kan andas igen, inser man att där finns fler för- än nackdelar med att vara sjuk. huruvida man bör operera bort halsmandlarna eller ej är desto jobbigare. utan dem slipper jag vara sjuk jämt jämt jämt, men jag är ytterst tveksam till att låta en främmande människa ta sig friheter med min kropp när jag inte är vid medvetande, för pengar dessutom, för att inte tala om att rösten kanske förstörs. vore det ändå inte döden att inte kunna sjunga? en sorglig historia om en operasångerskas karriär som dog innan den såg dagens ljus ACK JÄVLAR va.

20:42

så jävla fin film, så jävla fin film

Kommentarer:

1 snara:

skriven

äre robert pettingson? pff, jag tror jag har virus. hejdå peaceandlove.

2 e:

skriven

Ja, men faktiskt. Jävligt bra film!

3 liindblaads:

skriven

Nu har jag hissat och dissat på bloggen igen ! denna Gången om facebook.

vad tycker du Hissa eller Dissa facebook ?

Kommentera här: