do you mind me asking for a part of your love, of your world, of your bed, of your heart?

är ensam i ett stort hus, med en blöt hund som kommer lämna mig snart och göra mig alldeles tom. ett tag. sen kommer sara och evelina. jag har chips och melon och choklad och ingredienser till våfflor och en färsk limpa och åbro ekologisk. det blir nog bra.

det finns inte så mycket att göra här, så jag har spelat gitarr, hittat döhäftiga smycken i mammas nattduksskåp och tagit massa kort. jag hittade en bild jag ritade till mamma för tusen år sen också, en gång när jag drömde att eddy dog. så vitt jag kan minnas var jag jättestolt över den då, mm.. sen kom jag på att jag har en bränd skiva med elin sigvardsson som jag lyssnade massor på på högstadiet. ska väl se en stund på henne på lördag, när jag ändå ska betala en hundring för att se min underbara pojkvän spela sin häftiga musik.

Kommentarer:

1 sara:

skriven

hunden! och honden<3 tack ju. kram

2 ee:

skriven

That's so many pretty pics! :D diggade igår, tacksåmycketfördet!

Kommentera här: