day of disease: 13627382568

jag har varit sjuk i tre hela dagar. är det inte fantastiskt fasansfullt så säg? jag var och tränade i måndags kväll, kom hem halv nio, gick ut med hunden, mådde prima. jag gick och la mig sen och kunde inte somna, för jag hade tydligen över trettionio graders jävla feber. ni frågade inte, jag vet. ingen frågar.
tänker på:
1 - jag skulle vilja gå och lägga mig, men gör jag det kommer jag med säkerhet vakna klockan fem, eller i alla fall klockan sju, för att släpa mig ut med Hund. jag hatar att vara vaken på dagen.
2 - ludwig har åkt hem över natten. tråkigare. han har passat någon annans hund som jag ska passa i tre dagar nu. brave.
3 - nej, jag glömde, jag har typ alzheimers när jag är sjuk
4 - jag har tagit penicillin i två jävla dagar och jag kan fortfarande inte svälja, vad är det för jävla skit? mina halsmandlar går fan ihop när jag stänger munnen och även om jag låter roligt när jag pratar så är det fan inte roligt
5 - jag är faktiskt lite glad, för febern har gått ner från 40.1 till 38.6. min vanliga averagetemperatur är typ 36.5. biff.
6 - min lånehund dreglar åt helvete. när hon är varm ruskar hon på huvudet och är en jävla vattenspridare.
7 - min lånehund är fin och rar och även om jag dammsög imorse är det hår överallt.
8 - hon heter ida.
9 - Nässla var en dahling och smög fram och nosade på Ida när hon sov
10 - jag har några dåliga bilder som jag fick redigera åt helvete för att hon skulle synas, men ändå, hon förtjänar lite uppmärksamhet. jag med.

Kommentera här: