dag trettioett

Webshopen var tydligen stängd, så man borde inte ha kunnat beställa. Orkar man vänta till maj? Kanske inte. Men jag vill ha min ödla.

You won't sleep very tight, no hiding, no safe covers.

Måste byta busskort.

Haft en bra dag, gillar att vara kär.
Speciellt när man faktiskt känner att man är det.

Just det! Jag skrev en låt innan, inte bara i huvudet alltså, utan fysiskt, med gitarr, fast nu kommer jag inte ihåg hur den gick! Det är väl bra? Det handlade om Ludvig, i alla fall, om att han gärna följer med in på toaletten, skitbra rim minns jag, men inte vilka. Men jag är bäst ändå, så det är okej.
22:52

Förresten, gillade detta bandet.
Honey Brothers, alltså. Amanda Fucking Palmer spelade med dem. Då måste man gilla. Det är så jag lever, utifrån henne. Mest då. Nej, men, jag blev rätt glad av dem. Mer än rätt, till och med, helt klart värda att lyssna på. Inte för att någon kommer göra det, jag menar, vad är chansen? En på tio kanske, och jag har inte ens tio läsare. Fett.

Kanske större chans att folk lyssnar om jag säger att han i Entourage är med? fast det verkar rätt värdelöst, så det kan lika gärna bli bakslag. Smisk, hehehe.

Kommentarer:

1 spara:

skriven

vem av entouragearna?

jag tänkte lyssna faktiskt(:

=)

Kommentera här: