dag nitton

18:45


Förlåt så hemskt att jag inte skrev uppsatsen, fröken, men jag var tvungen att lyssna på ett nysläppt album jag tänkt på varje dag den senaste månaden, jag var tvungen att lyssna på det om och om igen.

19:11

Slog så sjukt mycket högre än det förra albumet, jag visste väl att jag kunde lite på honom! Det skickar rysningar längs ryggraden och blåser varm andedräkt på mitt frusna hjärta. Ska jag vara ärlig har jag nog aldrig älskat någon så mycket, för ingen ger så mycket tillbaka. Åh, jag har saknat honom.

En nackdel är att jag fortfarande inte börjat på religonsuppsatasen som ska vara fem till åtta sidor och vara klar om fyra timmar och fyrtiosex minuter. Men jag måste ju lyssna, det förstår hon väl?

23:25

Inser att jag inte bryr mig om betyget, det enda som bekymrar mig är de förmanande orden och den uttryckta besvikelsen på samtalet man måste genomlida när man får tillbaka arbetet. Jag menar, jag vet att det är dåligt och att man förväntade sig mer av mig, men jag bryr mig inte. För det var tråkigt. En tråkig sorts tråkig, inte sitta och betrakta väggen tråkig, utan en aktiv tråkigt. En dålig tråkig. Nästan fyra sidor i alla fall. Fast tre, för inledningen hade ju inte någonting alls med saken att göra.

Mm, jag är trött. Mår illa.

Kommentarer:

1 spara:

skriven

hej jag saknar dig och vi har fått annette fredsberg i religionskunskap och jag saknar kören och jag ska inte läsa psykologi på äckeltingvalla hellre inte alls och jag är så jävla humörsvängig (!!!) och idag har jag skaffat 10-kort på friskis och funderar på att skaffa halebopabonnemang, om det är värt?, och min mobil är på lagning äntligen! =D

men ja, jag tycker om dig&saknar dig, toss. stor jävla kram<3 (a)

Kommentera här: