dag fyrtiosju


älskade.
19:47

Avslutade mina frossande två veckor med pyttesmå semlor i muffinsformar. Jag ahde rätt, det är inte särskilt gott.

Men jag har färgat mammas hår, och i helgen ska jag och min bästis spela x-box och vara rätt häftiga sådär. Skrev just klart religionsovärdheten också, för jag är bäst. Det skrev ajg till vår lärarkantidat imorse, att jag inte lyckas med det mesta jag tar mig för, men jag är rätt cool ändå. Nu återstår bara att läsa två böcker på engelska till imorgon eftermiddag. Ska nog titta på Pride & Prejudice istället, för det är en ganska dålig film, men en klassiker icke desto mindre, och då kan jag prata om den.

De är så underbara så jag dör lite inombords och jag kan inte fatta att jag ska se dem!
Jag ska fråga om jag inte, snälla, kan få kyssa hennes fötter.

Kommentarer:

1 spara:

skriven

fin bild tös(:

Kommentera här: