109

Kanske femtio år, kanske tysk.
Kanske inte har lämnat in lönerapporten, ni vet, som ska vara inne första vardagen varje månad.
Kanske hatar psykologi och inte peppar engelskaprov alls.
Kanske grattis till SaraFröhlingLind. Mm.



21:13
Egentligen är jag jätteledsen.
Egentligen har jag drömt om den dagen i snart sex år.
Egentligen fick jag en enormt smärtsam skräckfylld klump av förväntan i magen häromdagen, när jag köpte konsertbiljetter.
Egentligen känner jag mig ju inte så förkrossad som jag borde känna mig, för
egentligen visste jag att det inte skulle bli av.
Ibland känns det bittert, som om ingenting någonsin blir av.
Inte Prag, inte Berlin, inte London.
Ibland gör det lite ont i magen.

22:21

Älskar min skitfula tröja i alla fall, den symboliserar säkert någonting.
Backade förövrigt ned i diket innan, sen fick vi inte upp bilen hur mycket jag än knuffade. Turligt nog stannade en lastbil med fem välbyggda polacker och hjälpte till. Vem hade väl detta kunnat tro?


Kommentarer:

1 e:

skriven

Sjukt snygg tröjja. och bilder då. Bara så du vet. :D

2 spader. numera.:

skriven

du ser nyklippt ut! schnygg.

Kommentera här: