Hej.

Idag har jag gjort av med 1900 kronor, det känns väldigt bra. Fast inte alls. Men det vore skönt om skorna jag köpte för 1400 jävla spänn faktiskt kunde göra något för mina trasiga ben.

Förutom det gjorde jag av med nästan 1500 i Arvika. Och innan dess köpte jag tågbiljetter för jävla 1600. Förhoppningsvis blir det värt det. Det känns nästan som allt jag gör är värt, om jag gör det med honom. Konstigt, för egentligen tycker jag mest om att vara ensam. Idag var jag ensam. Det var bra.

Nu chillar jag med Fleet Foxes i nytt piercingsmycke, underbara byxor och brunt hår och ser så vansinnigt mycket fram emot Prag. Eller, jag ser så mycket fram emot det som jag vågar. Man kan aldrig veta hur länge något håller, hur länge jag håller. Jag hatar att bli besviken. Det, om något, är jag dålig på. Men just nu känns det bra. Just nu känns allt bra.
Det är mysigt att vara lycklig.

Kommentarer:

1 Ludde:

skriven

Hej. Du är verkligen tokrik ..men jag tycker om dig tokmycket ändå.

Kommentera här: