JAG FÅR PANIK!

..och jag har tråkigt.
Hej.
Mitt hår vill inte bli lockigt, och när jag kom till skolan imorse tappade jag min lins, så jag åkte hem, och bara för att jag itne orkade åka tillbaka kommer jag missa att leka med de söta små ettorna. Jag vet inte ens vilka som går i den klassen. Det kanske inte gör så mycket, för jag hatar att leka, men ändå!

Istället såg jag på eternalsunshineofthespotlessmind. Jag tänkte promenera också, men jag glömde bort det och somnade på golvet.

Jag önskar att min pojkvän vore här. Det är som att jag itne får plats i mitt huvud, det är så mycket där som strävar åt tusen olika håll, sliter och drar i mitt hår, gör mig uttråkad rastlös och ändå så vansinnigt orkeslös att jag till slut sitter på golvet och stirrar in i väggen med en klump i magen. Önskar att jag någonsin kunde orka vara som jag vill, göra det jag vill.

Rida vore bra.

Samtidigt som jag såg på film gjorde jag ett par örhängen. Jag hade tänkt att de skulle bli fina. Det blev de inte. Jag har dem på mig ändå.

Jag skulle vilja ta kort också. På k'nslor. Men jag orkar inte. Dessutom räcker batterierna i typ tre minuter, och jag måste alltid sikta i tvåminuteroch57sekunder innan jag trycker av, och då hinner jag inte ens se bilden innan kameran dör. Såååääääreeeeeeee.

Kram?

Kommentera här: